Airsoft House . cz

Dnes je:
ico_basket_off.gif, 515B Košík: 0 položek za 0,-

Kontakty

Debatujte o:

Airsoftové akce:

Žádná akce v dohlednu,
naplánujte!

Nově v bazaru:

Diskuse

12.12.2004 22:12Barborka: Hudziho diskuse
Taky se vám zdá že ten HUDEC alias Hudzi je na svoje roky nějak moc chytrej,přijde mě že nedělá nic jiného než že celý den tady píše a nejsou tady pomalu jiné názory než jeho...
Skóre : 0
reagovat
12.12.2004 22:43Hudzi: re : Hudziho diskuse
Ne, fakt celý den tady nesedím. Teď tady trávím zhruba 30-60 minut denně. Spíš pracuju na našich stránkách a checkuju portál. To že mi je 16 ještě neznamená, že se nemůžu o airsoft aktivně zajímat a už vůbec to neznamená že se tady nemůžu aktivně zapojovat do diskuze. Pokud ti tu vadí mé názory, nic ti nebrání v tom, aby jsi tu zde vyjádřila ty svoje.
Skóre : 0
reagovat
12.12.2004 22:59Barborka: re : Hudziho diskuse
Mě je zcela fuk kolik je Ti let ale když to po Tobě čtu tak mě přijde že se snažíš za každou cenu zviditelnit a jestli Jsi si nevšimnul tak u odkazů je i čas a tudíž lze lehce spočítat že to není 30-60 min.Na Vaše stránky jsem se koukala a jsi tam taky pěkný spisovatel na rozdíl od Tvých zdrženlivých spolubojovníků.
Skóre : 0
reagovat
12.12.2004 23:09Hudzi: re : Hudziho diskuse
Sakra čas...jsem usvědčen. :-) Ne, opravdu tady už moc času netrávím i když je to pořád dost. Kdybych se chtěl zviditelnit tak tady napíšu že ten kdo bude první u nás ve městě dostane vyšperkovaný gun za 50.000 Kč. Pak by se o mě hodně mluvilo, ale pokud vím tak nic takového nedělám. To, že jsem drtivou většinu textu co je na našich stránkách napsal já má taky svůj důvod. Kdybych to neudělal já, tak nikdo a nebo by to udělali ale ne podle mých představ a to bych nesnesl. Neber to že jsem nějaký zaujatý proti ostatním, ale prostě jsem rád když je něco podle mých představ. Tak asi...
Skóre : 0
reagovat
13.12.2004 11:39Ace-JBC: re : Hudziho diskuse
cas???...
to je dost irelevantni, ja jsem treba na netu petkrat denne po deseti minutach, sice je nase skola pripojena pres lajnu 40Mbit, ale doma mam jen dial-up a proste cekam mail, tak tam skocim na nejakou tu minutu i na jiny stranky a pritom mrknu i na airsofthouse.cz, takze casove rozmezi jednotlivych prizpevku nemuzes brat v uvahu.
Skóre : 0
reagovat
13.12.2004 14:29Alik: re : Hudziho diskuse
Buďte rádi, že vám tu někdo odpovídá a snaží se poradit. Přečtěte si příspěvky, lidí co odpovídají k věci je poskrovnu.
Skóre : 0
reagovat
13.12.2004 15:04nekdo.: re : Hudziho diskuse
jaký jsou tvoje stránky??
Skóre : 0
reagovat
13.12.2004 15:22hily: re : Hudziho diskuse
Nevidím nic pštnýho na častým odpovídání na dotazy..( proč taky) jestli vám vadí že nekdo v 16ti ví víc než nakdo v 30ti tak to je vaše vc ale proste takoví lidi sou a když se ješte snařej pomoct lidem kdeří tohzo tolik neví tak to je jenom dobře. A proč by tady nemohly být jenom hudziho názory, když se k odpovedi nikdo jinej nemá ....možná kdyby bylo víc lidí jako Hudzi, tak by bylo míň lidí jako Hudzi.
Softu zdar.( hlavne téhle diskusi..)
Skóre : 0
reagovat
13.12.2004 15:25Ace-JBC: re : Hudziho diskuse
souhlasim s Hilym a Alikem.
Alespon nekdo tu neco pise.
Skóre : 0
reagovat
13.12.2004 15:35nekdo.: re : Hudziho diskuse
Mě je jedno kdo sem píše hlavně když poradí někomu kdo to potřebuje a mě nepříde že by hudzi někomu zrovna radil,možná jsou tu občas debilní dotazy,ale každej někdy s airsoftem začíná a moc mu nepomůže zkazování atd...
jde přece hlavně o AS .. zdarec
Skóre : 0
reagovat
13.12.2004 20:03Eisenhower: re : Hudziho diskuse
Hudzi je dost namachrovanej, co se gunu tyce, ale to je asi tak vsechno. Pravda, ze to vypada, ze tomu docela rozumi, ale jeho pristup je uplne mimo. Z jeho stranek vyzaruje naprosty nerad, jeho "team" nema sjednocenou vystroj, vyzbroj, nic.
Jedna se tedy o dalsiho kindrsackyho namachrovaneho kropice bez zamereni, ale zato se silnym perem a bohatejma rodicema.

Sorry Hudzi, ale presne takhle na me vase stranky pusobi.
Skóre : 0
reagovat
13.12.2004 21:42Hudzi: re : Hudziho diskuse
Takže je vidět že sis nepřečetl hlavní stránku, kdybys to udělal, věděl bys že hrajem od srpna, takže asi nebudeme mít všechno komplet. Navíc nenapodobujeme žádnou jednotku, takže u nás je k vidění jak AK tak M4. Co se výstoje týče tak ta bude kompletní, stejně jako výzbroj až na jaře. Budemem mít jak Vz.95 tak Woodland. Prostě každý to co mu vyhovuje. My svůj řád máme, ale není to buzerování a nucení, nýbrž doporučení a upozornění. Za kindersáka se nepovažuju, to že je mi 16 neznamená že jsem kindersák co hraje pro to aby postřílel co nejvíce lidí. Kropič taky nejsem, snažím se hrát takticky, ale přeci jenom mi občas zůstane prst na zpoušti o chvilku déle než by měl. Jestli ti M120 přijde jako silný brko, tak nevím co říkaš lidem s M150. bohatý rodiče nemám a kdybys sis tu nedávno přečetl jeden můj příspěvek, věděl bys že jsem si na gun vidělal sám. Takže než začneš kritizovat, sbírej informace.
Skóre : 0
reagovat
13.12.2004 21:50Hudzi: re : Hudziho diskuse
Pokud ti to udělá dobře, tak se přiznám že se se svým gunem rád chlubím. Proč taky ne?! Ono je totiž chlubení a chlubení. To jendo je, že někam přilítneš a hned všem začneš vykládat jak mají shitovej gun, že ty tam máš to a to lepší a že oni ne a ať jsou do prdele když mají takovýho shita. To druhé je, že se při nějaké vhodné příležitosti zmíníš o svém gunu, co je v něm dobrého a podobně. Já osobně si myslím že dělám to druhé. Je to stejný případ jako s nadupanou károu. Člověk co do auta narve 5 000 000 Kč a další 3 000 000 za úpravy se s ní taky rád pochlubí, přece nebude dělat že je to normální kára a nezmíní se o ní ani slovíčkem. Přece když si na něco vydělám vlastníma rukama a vyšlechtím si to, tak se s tím rád pochlubím ne?!
Skóre : 0
reagovat
14.12.2004 12:44Alik: FOR: Eisenhower
Si děláš prdel ne? Jestli hodnotíš lidi (a kvalitu týmu) podle sjednocené výstroje a výzbroje, tak seš pěknej ...truhlík.
1. je mu jako většině airsofťáků 15-18let.
2. odpovídá tu na dotazy věcně, správně a bez emocí.
3. AS není o sjednocené výstroji, ale o adrenalinu, zábavě, odreagování.

Skóre : 0
reagovat
14.12.2004 13:56PV2 Bakster: re : FOR: ALIK
Teda nevim, nevim ale já si myslim, že AS je taky hodně o výbavě. Já teda teamy hodnotim podle výsroje, výzbroje, chování, vystupování atd. Jinak se koukam na lidi, který jsou dobrý maj super výbavu, dobrou taktiku, chování a sjednocenou výzbroj a jinak se zas dívam na lidi, kteří takový nejsou.
Samozřejmě nechci tady konkrétně řikat kdo je good a kdo ne... a myslim si, že tak to má většina lidí.
Skóre : 0
reagovat
14.12.2004 15:27Hudzi: re : FOR: ALIK
V jednom máš pravdu. To že má nějaký tým sjednocenou výstroj a výzbroj je sice pěkné, ale pouze na pohled. K čemu ti v boji pomůže, že chlap vedle tebe má taky Woodlandy a M4? Myslím že v ničem. Radši vedle sebe uvidím někoho s jinou zbraní a hadrama, než aby se za mě kryl chlápek se stejným vybavením.
Skóre : 0
reagovat
14.12.2004 16:22PV2 Bakster: re : FOR: ALIK
Hmm ale zase to bude vypadat hodně divně... Třeba v AČR si taky nenosej co chtěj... Uznej, že by vypadalo divně kdyby se např. nějaký firetam (4 lidi) skládal s: 1. Ak47,maskáče BW,Briská taktika...
2. M60,maskáče vz. 95, US Ypsilony...
3. P90,woodland,německej fritz...
4. Uzi, černý hadry, zelená taktika...
Skóre : 0
reagovat
14.12.2004 19:32Eisenhower: re : FOR: Eisenhower
Vetsine airsoftaku? To ses docela vtipnej. Vzhledem k tomu, ze drzeni strelnych zbrane kategorie D (kam patri i airsoft) je legalni az od 18ti:-)

O adrenalinu, zábavě a odreagování? Nepletes si to s paintballem? Ja teda znam uplne jinej airsoft. Holt asi nejsem plackar:-)
Skóre : 0
reagovat
17.12.2004 12:33Alik: re : FOR: Eisenhower
čekal jsem že se to tu zvrtne v diskuzi o pojeti AS.
Jsem rád, že je pro mne AS jen hra a možnost se odreagovat, protože mi zůstala svobodná volba výstroje, výzbroje a můžu si dělat cokoliv. Nad debatama typu nosí tahle jednotka tohle, a co když to někde ukořistili, se jen usmívám. Popravdě, nepochopil jsem lidi co nějaký tým napodobují. Většina dělá nějaký namachrovaný "speciály", ale nikdy k tomu nebudou mít dostatek financí a dostatek zkušeností, aby byli "opravdoví". Přeci je lepší být sám sebou a ne nějaká napodobenina a aby toho nebylo málo, tak ještě prudí když někdo nemá něco komplet. Přitom nejsme nijak rozdílní - používáme maskáče, mapy, vysílačky, taktiku, plníme úkoly... Vše je stejné, protože naše hra má stejná pravidla a děláme stejné věci.
Skóre : 0
reagovat
14.12.2004 19:21Eisenhower: re : Hudziho diskuse
Jo, jenom ju pak nekdo objede klicem a muzes setriti na novej lak:-)
Mozna behem hovoru, ale tady to pusobi divne, kdyz si behem dvou minut ve trech diskuzich prectu, kolik stal neci gun...
Skóre : 0
reagovat
14.12.2004 20:21Hudzi: re : Hudziho diskuse
Jako to zase ne! Takhle to zase nefunguje. Zbraň a výstroj je libovolná, ale výstroj musí mít každý člen stejnou. Myslím jako že když má někdo Woodland, tak bude mít ve stejném vzoru i vestu, potah na helmu, sumky a podobně. Jinak že je airsoft od 18?! To je zákon, stejně tak jako alkohol a cigarety od 18, ale podívej se po hospodách, na ulici, před školy atd. Realita je jiná, než písmenka na papíře. Krást auta se tky nesmí a přesto se jich za rok ukradnou tisíce, to samé platí o loupežích, vraždách, znásilňování a podobně.
Skóre : 0
reagovat
14.12.2004 21:40Eisenhower: re : Hudziho diskuse
Jo, to je pravda, ale kdyz Te neco na svete sere, tak nejsnazsi zpusob, jak to zmenit je zacit u sebe...
Skóre : 0
reagovat
15.12.2004 0:09hav0c: re : Hudziho diskuse
No jo, dalsi lolek, co si hraje na marinaky (nebo neco podobnyho), a potrebuje, aby meli vsichni do puntiku stejne namachrovanou vystroj a on se u tech fotek mohl ukajet.. takovejch jsem uz zazil.. ]:> Hudzi ma pravdu.

Nosim tamany, ktery jsem si koupil, kdyz jsem zacinal (logicky pocin) a novy maskace (treba origo) si koupim, az tady ty zrusim.. o co je komu do toho? Fuck off..
Skóre : 0
reagovat
15.12.2004 11:51PV2 Bakster: re : Hudziho diskuse
TAK TO POZOR! Mariňáky nech napokoji... Nadávam snad tví mámě ? Ne! Holt Každej ber AS Trochu jinak. Mno vidiš... Máš tady keci (nejspíš oprávněně) o tom, že sem tady někoho poslal do prdele ale přitom ty sám se snaží mne schodit...
Až do teď jsem si myslel, že jsi člověk kterej se řadí mezi ty co AS berou vážně... Když ti vyhovujou ťamany tak je nos, nikdo ti v tom nebrání a mne je to jedno ale rozhodně je lepší mít dobrou, origoš výstroj neš vypadat jako socka (nepočítam začátečníky. To je pochopitelný, že si nebudou kupovat hned všechno). Vsadim se, že ty bereš AS jako sport a jen odreagování o víkendu...
Skóre : 0
reagovat
15.12.2004 12:57Jonny: re : Hudziho diskuse
Náhodou jsem se kouknul i do této vskutku přínosné diskuse.
To o čem se hádáte je jen pojetí AS.
Někdo je military (sem se snažím řadit i já) = dobové hadry, boty, výstroj, vhodné zbraně.
Jiní jsou jen střelci, tím nemyslím kropiče, ale dělají AS jen pro zábavu ze hry. (např. havOc)

Pak ještě bych upozornil. Všichni ví, že mnoha lidem tu 18 let není, ale nemusíte to tu tak roztrubovat nebo se toho někdo chytne a udělá vám problémy. Pokud ovšem je většina AS hráčů do 18 let. Tak v tom případě se budu muset označit za AS důchodce a začnu shánět berle. Neberte věkový průměr jen podle svého okolí ;o)

Taky jsem zcela nepochopil myšlenku Hudziho:
"V jednom máš pravdu. To že má nějaký tým sjednocenou výstroj a výzbroj je sice pěkné, ale pouze na pohled. K čemu ti v boji pomůže, že chlap vedle tebe má taky Woodlandy a M4? Myslím že v ničem. Radši vedle sebe uvidím někoho s jinou zbraní a hadrama, než aby se za mě kryl chlápek se stejným vybavením."
Proč by neměli být v jednotce lidé se stejnou výzbrojí??? (není nutná výstroj, ale výzbroj??)
Např.:
Když mi dojdou náboje v zásobníkách, tak písknu na kámoše a on mi hodí další zásobník.,…
(proto je standardizována výzbroj)
Skóre : 0
reagovat
15.12.2004 13:20PV2 Bakster: re : Hudziho diskuse
Se všim s tebou souhlasim. Máš pravdu...
Skóre : 0
reagovat
15.12.2004 15:43Hudzi: re : Hudziho diskuse
Neřekl jsem neměli, ale nemusí. My hrajeme pro zábavu, v podstatě nám o sjednocení zbraní a výstroje nejde. Taky bych byl radši kdyby měli všichni M4 a Woodlandy, ale to že to tak není, mě určitě nedohání k šílenství. Je dobré si písknout na kámoše, ať mi hodí zásobák. Vypadá to hezky, ale mě je to v podstatě jedno. 6 tlačáku mi postačí... :-)
Skóre : 0
reagovat
15.12.2004 16:42PV2 Bakster: re : Hudziho diskuse
Nojo no, ale pak budete zase vypadat jak omalovánky :-) Nevi mne se to prostě nelíbí... To je věc názoru.
Skóre : 0
reagovat
16.12.2004 13:32hav0c: re : Hudziho diskuse
Hraju to pro zabavu a nesnazim se mermomoci vnucovat nekomu sve pojeti AS - a i kdybych chtel hrat military, tak by mi to asi k nicemu nebylo, protoze vetsina lidi od nas z teamu na to bud nema nebo je proti tomu.
Jeste jsem nevidel snad nikoho (s mym pojetim AS), ktery by prudil military zalozene jedince. Demagogove tohoto typu se nachazeji asi jen v jejich radach.. bohuzel.

Nemusi se ti to libit, to je jasny, ale netreba kvuli tomu nekoho urazet nebo se mu vysmivat (nerikam, ze to delas, beru to obecne).. At si to kazdy "dela" jak chce a ma na to chut. Me je uplne jedno, ze nosim tamany dokud je nerozervu. Je to hadr s maskovacim potiskem, stejne tak tvuj ohoz (no dobre, az na tu strukturu a strih).. Takze PEACE a svobodu nazoru a pojeti AS!
Skóre : 0
reagovat
ico_key.gif, 111B

Přihlášení

Jméno: Heslo:  
+ registrace | zapomenuté heslo?
ico_glass.gif, 554B

Vyhledávání

ico_mnews.gif, 107B

MailNews

Chcete-li být informováni o novinkách a změnách cen na tomto serveru, zadejte zde e-mailovou adresu a stiskněte odpovídající tlačítko.

Spolupracujeme

HISTORICKÉ ZBRANĚ, HISTORICKÉ KOSTÝMY, MEČE, KATANY, KUŠE - Historické zbraně, Luky, Kuše, Historická zbroj, Historické kostýmy, Kožené výrobky, Historické stany, většina zboží skladem, ručně kované výrobky, nože.

Paintball pro Kadaň, Žatec, Chomutov, Most a okolí

©2008 AirsoftHouse.cz, všechna práva vyhrazena application by MyHome | design by Frog-Graphics
TOPlist